دستگاه آسیاب چکشی

آسیاب چکشی

درباره دستگاه آسیاب چکشی

آسیاب چکشی یک دستگاه است که عمدتاً شامل یک طبله فولادی است که شفت عمودی یا افقی بر روی آن قرار دارد و قادر به چرخش است. در داخل این طبله، چکش‌ها نصب شده‌اند. این چکش‌ها ممکن است در انتهای تقاطعی که ایجاد می‌شود، نوسان کنند یا به روتور مرکزی اتصال پیدا کنند.
در همان زمان که ماده به طریق قیف تغذیه وارد می‌شود، روتور با سرعت بالا در داخل طبله چرخش می‌کند. چکش‌ها به نیروی این چرخش واکنش نشان می‌دهند و باعث خرد شدن و خرد کردن ماده موجود در طبله می‌شوند. این فرایند به دست آوردن چینش و ذرات کوچکتر از اندازه اصلی مواد مورد نظر کمک می‌کند.
از آسیاب چکشی به عنوان یک ابزار خرد کننده استفاده می‌شود که برای آسیاب کردن مواد نرم و غیر سخت مانند دانه‌ها، ادویه‌ها، غلات و مواد آردی استفاده می‌شود. با انتخاب مناسب اندازه چکش‌ها و سرعت چرخش روتور، می‌توان نیز اندازه و شکل ذرات خروجی را تنظیم کرد.
آسیاب چکشی به علت قدرت خردکنندگی بالا، سهولت استفاده و تنظیمات قابل تغییر، در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی و کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد و مزایای دستگاه آسیاب چکشی

دستگاه آسیاب چکشی کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارد و برخی از مزایای آن عبارتند از:
 آسیاب کردن این دستگاه برای خرد کردن  به صورت فوری و کاملاً همگن استفاده می‌شود. آسیاب کردن  باعث افزایش سطح تماس با آب و افزایش قابلیت جذب آب آن‌ها می‌شود. این ویژگی منجر به بهبود فرآیند تخمیر و هضم در دام‌ها و نتیجه گیری بهتر از غلات و خوراک دام می‌شود.
مزایای استفاده از آسیاب چکشی عبارتند از:
– خرد کردن سریع و کامل: آسیاب چکشی قابلیت خرد کردن سریع و کامل مواد را دارد، که باعث بهبود کارآیی و توانایی محصولات نهایی می‌شود.
– تنظیم استحکام: با تنظیم سرعت چرخش روتور و انتخاب مناسب اندازه چکش‌ها، می‌توان استحکام خروجی را تنظیم کرد و در نتیجه ذرات با اندازه و شکل مطلوب را به دست آورد.

استعلام قیمت دستگاه های صنعت پلیمر

شرکت پلیمر غرب با دارا بودن تیم کارشناسان و متخصصین خود، قادر است بهترین پیشنهادات را در خرید دستگاه‌های مورد نیاز شما ارائه دهد. با تماس با کارشناسان ما، می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان، به دستگاه موردنظرتان دست یابید. بنابراین تنها کافیست با تیم کارشناسان پلیمر غرب در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس: 09124839984

 

 

https://www.sanat-polymer.ir/tag/%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%da%86%da%a9%d8%b4%db%8c/

 

دستگاه پرس ترموفرمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *